İstanbul'a Nefret Çöküyor !

  Kavuşamayanlara hasret diyorum İstanbul'a kasvet çöküyor henüz olacakları bahsetmiyorum İstanbul'a nefret çöküyor.                                 .

Ölüyorum ah sonuç arama selam verdiklerim yine havalı. Sızıyor sevda damlıyor başımıza gaflet tavanı bu bi drama

Kadehler havada meyhanenin en yaşlı duvarında yaslanıyorum. Hassas dumanım biten ölüyor ama kadehler diri gözlerim aksak.

Mezeler iri, bodrum katta da ne ölünür di mi ?

Eski aşklarına içiyor biri yazık her şeyi yeniden yaşıyor gibi. Sevgi mi ? Artık kamyon arkası yazılarda Aşk lüks mekan içinde pahalı kahveler adını kayalara kazımazlar ! Sen tatlı gör ama acı pastan, işleri bitince de acımazlar. Erkek deli kadın hasta bu romanda herkes barınakta.

Nerede miyim ? Bilmiyorum kendime bi köşede rast gelirim. Pırlanta aşkı doğrulamaz aşk içeride yaşanıyor kafası derin ! Bu ülkenin en gerçek aşklarını benden dinliyor caddelerin, belki de buna bi son veririm bi residansta beni katlederim


Dostuna sırt verip ölmek gibi yok İstanbul'a bak hüzün estiriyor kimsenin niyetini bilemiyorum fazla samimiyet yüzü eskitiyor öfkem diri ama demleniyor.. Birileri sabrımı test ediyor kimisi de mahçup, öldü hayalleri boğazın ortasına defne diyor. Seviyorum diyip aldatıyosun bu gece de yıkıyor arzuların, dikişli kalbinin sevgi dışında işe yaramaz tabi pansumanı. Dertlice düşünüyor sigarası elinde balkonun ucunda çek dumanı, bu gece de tek dost yan duvarın, ihanet olunca son durağın.. Yine sorun var koy gitsin dedi dolduralım. Öüyorsan iyi öl bana ölme kendin için öl tek kuralım. Bi sigara bi hayat sen bi sigaraya bile değmezsin çek zulanı. Aşk buysa ben almıyım ahali ahirete dek yine tek duralım. Ne oldu gerçek aşkı bulamadın ağlıyosun bakma öyle beni tanıyor musun ? Pis bedenin bi çok erkeğe teslim cüzdanlarını da sarıyo musun ? Senin için yıllarca bekleyen adamı kaybettin bu da sana şimdi '' koyuyomudur ? ''   koydurmanın bir çok şekli var her araba istemeden yokuşta vurduruyodur ..  


Gerçeğe bakış hep tozpembe Hayat bir batak ama koz bende Yaşar ismim beni gömsen de Hepiniz adamsınız ama görselde



0 Yorumlar