Sevgi mi? Artık kamyon ardı yazılarda

 

Henüz olacakları bahsetmiyorum İstanbul'a nefret çöküyor Ölüyorum ah sonuç arama selam verdiklerim yine havalı Sızıyor sevda damlıyor başımıza gaflet tavanı bu bir drama Kadehler havada meyhanenin en yaşlı duvarında yaslanıyorum Hassas dumanım biten ölüyor ama kadehler diri gözlerim aksak Mezeler iri bodrum katta ne ölünür di mi? Eski aşklarına içiyor biri yazık her şeyi yeniden yaşıyor gibi Sevgi mi? Artık kamyon ardı yazılarda Aşk lüks mekan içinde pahalı kahveler adını ağaçlara kazımazlar Sen tatlı gör ama acı pastan, paran bitincede acımazlar Erkek deli kadın hasta bu romanda herkes barınakta Nerede miyim? Bilmiyorum kendime bir köşede rast gelirim Pırlanta aşkı doğrulamaz aşk içerde yaşanıyor kafası derin Bu ülkenin en gerçek aşklarını benden dinliyor caddelerin Belki de buna bir son veririm bir konserde beni katlederim


Dostuna sırt verip ölmek gibi yok İstanbul'a bak hüzün estiriyor Kimsenin niyetini bilemiyorum Fazla samimiyet yüzü eskitiyor Öfkem diri ama demleniyor Birileri sabrımı test ediyor Kimisi de mahçup öldü hayalleri Boğazın ortasına defnediyor Seviyorum deyip aldatıyorsun Bu gece de yıkılıyor arzuların Dikişli kalbinin sevgi dışında İşe yaramaz tabi pansumanı Dertlice düşünüyor sigarası elinde Balkonun ucunda çek dumanı Bu gece de tek dost yan duvarın İhanet olunca son durağın Yine sorun var koy gitsin dedi dolduralım Ölüyorsan iyi öl bana ölme kendin için öl tek kuralım Bir sigara bir hayat sen bir sigara bile değmezsin hadi çek zulanı Aşk buysa ben almayım ahali ahirete dek yine tek duralım Ne oldu bardağın taşıyor mu bar kızı bakma öyle beni tanıyor musun? Kaç sene geçti ki fakirlik gururdur hala aşkı para sanıyor musun? Ne oldu bar kızı kolunda rolex ve fiyakalı birileri arıyor musun? Pis bedenin bir çok erkeğe teslim cüzdanlarını da sarıyor musun?

0 Yorumlar