Ya içini kemiren anılarsa?

 


Soğuktan ellerim üşüyordu Sanki bir boşluğa düşüyordum Ölüm uğruna zevki cinayet Beni vuran herkesi görüyordum Yağmurlu bir gece esaretim Yok oluyor her gün cesaretim Bana kefilken ayrı bir felaket oldun Bu acının yok tabi kefaleti Başımıza dertler yağar oldu Geceleri yastığı sarar oldum Hadi ben yorgunum da sana noldu? Herkesi ben gibi sanar oldun. Bulamazsın gideni aramazsan, Ya içini kemiren anılarsa? Bırakın öylece kanasın, Güçlenemem yaralarım eğer kanamazsa Gün aşırı özlem leyli mi? Yaptığım iyiliğe değidi mi? Kahpelik güzelse yaşayın keyfini Hayat bir yılan taşıyın zehrini Çok zaman oldu ölü nilüferler Sevda yolunda dert kemirenler Bugün kötü oluyor dün sevilenler Kir tutuyor eski tertemiz eller Ne oldu şimdi ben haklı mıyım? Bunun adı dürüstçe saklı kıyım Yine de yaşıyorum peki şanslı mıyım? Gemi senin olsa da bura farklı kıyı Hey dünya bana borçlusun Bunu biliyorsun, üstüne suçlusun Üzerime kan sıçrattın sabiydim Bana kocaman bir gençlik borçlusun Acılarım hala mahpus bir su veren olmadı hayrete düştüm canım Olsun, Ama bir kerede nasılsın diyen olmadı bana sustum Olsun, Ölünecek halime gülüyorum hala sus Olsun, Bu dünya pis bir küvet hadi kusta bir Dolsun. Sokağın kokusu da iri beden gibi Kimine pis gelir kimine terli Kimi devam der kimi yeterli Kimi şükrediyorken kimi beterdi Bu duygusallıklar hep gecedendir Biliyorsun buna da fazla direndim İyi kötü kimseyi tam seçemem ki Karışma sen bu benim meselemdi Doğruya inan ve bul Seni yanlışa götüren küçük bir mum Karanlık her yer dur Doğruyolar seni vur Nerede sahtelik oradasın Bir anlık şöhretin kolpası Sevgi yürekte olur dedim anla Şaşırtmasın sizi kol kası Kardan yürekli kaygan adamlar Eriyip yok oluyor paraya tapanlar Desteği rant ve basamak sanar Anlamasanız da manzaram anlar Bu dünya pis bir küvet hadi kusta bir dolsun Hazmedemiyorsan bol su İnsansın, ne sağ ne de solsun Ayrım yapıyorsan anca bidonsun Kış gelsin hali anlar Kimi yağmuru görünce ağlar Hikaye bitmedi bilmiyorsun Ölü sandığın herkes sağ lan! Sokağın tadı da bir başka Ama gördüğüm herkes başkan Taladro farklı bir maçta, Baksana yazıyor hikayeyi baştan

0 Yorumlar