PUBG LOGİTECH G300S MAKRO

Blog camiasını yeni bir tarz getiriyoruz..!
☉Logitech Gaming Software(LGS) İndir Ve Kur.
﹥ Logitech Support


PUBG İconun Üzerine Gelip Sağ Tıkla.
     ﹥"Komut Dosyası YazmaSeçeneğine Tıkla.
        ▷ Açılan Script Yazma Ekranındaki Herşeyi Sil.
           ☇ Bu Sitedeki Tüm Kodları Kopyala.
              ☞Açılan Yere Yapıştır.
                 ❂CTRL+S yaparak kaydet.
 
SCRİPT NASIL DÜZELTİLİR ?

Bu resim yeniden boyutlandırıldı, tam halini görmek için tıklayınız.


Keybind Kısmına Mousenin G2,3,4 Tuşları Atanacak.
nill yazan yerler atanmamış tuş demektir.

Mesela G4 Tuşunu UMP'ye atamak İstiyorsanız Keybind Kısmında UMP'yi bulup Başına 4 yazacağız.
Set Off Key Kısmına Mutlaka Bir Tuş Atamak Zorundasınız Çünkü UMP'den AKM'ye geçerken Bir Kez O Tuşa Basıp Sonra AKM'nin tuşuna basmak zorundasınız.

Mousenin G2,3,4 Tuşları Hangi Tuşlardır ?


Mouse'nin Sağ Click Sol Click Ve Scroll Dışındaki Tüm Tuşlar "G" Tuşlarıdır Üzerine Bakarsanız Sayısı Yazacaktır.

OYUN AYARLARI




Oyun ayarlarına gelip ateş etme tuşunu "PAUSE" ile değiştirmeniz gerekmektedir.

Bu resim yeniden boyutlandırıldı, tam halini görmek için tıklayınız.

Silahınızın Modunu Değiştirmek İçin Kullandığınız Tuş'uda "CAPSLOCK" Tuşuna Atamalısınız.(4x'te Spray Atabilmek İçin)


Script'i Yoksay (Script Kapalı Tuşu)

Kısa Süreliğine Durdurmak İçin Yapıştırdığınız Script'te Ignore Key Kısmını Bulup Değiştirmelisiniz.
Değiştirilmemiş Normal Ayar Tuşu lshift'tir Yani Sol Shift.
LSHİFT yerine değiştirebileceğiniz diğer tuşlar : "lalt", "ralt", "alt" "lshift", "rshift", "shift" "lctrl", "rctrl", "ctrl"

Hassasiyet Ayarı :

Eğer Oyunda Hassasiyet Ayarlarınız Farklı İse Bunu Script'tede Değiştirmek Zorundasınız.
Mouse DPİ'i script'i etkilemez.
Bu resim yeniden boyutlandırıldı, tam halini görmek için tıklayınız.


Script'e yapacağınız en ufak değişiklikte CTRL + S fonksiyonunu kullanmayı unutmayınız.

Bu resim yeniden boyutlandırıldı, tam halini görmek için tıklayınız.

//alıntıdır.
Türk Anlatımı Olmadığı İçin Ve çoğu insan bu makrodan haberdar olmadığı için türkçeleştirip kendimde anlatım katıp paylaşma gereği duydum.


İyi Öldürmeler.
---------------------THT DEN ALINTIDIR
--------------------------------------------------------------------------
----------------        Basic Variable       -----------------------------
----------------         Do not edit                 ---------------------
--------------------------------------------------------------------------
local current_weapon = "none"

--------------------------------------------------------------------------
----------------        Basic Setting       ------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

---- key bind ----

local ump9_key = 8
local akm_key = nil
local m16a4_key = 5
local m416_key = nil
local scarl_key = nil
local uzi_key = nil

local set_off_key = 6


---- fire key ----

local fire_key = "Pause"
local mode_switch_key = "capslock"


---- ignore key ----
---- can use "lalt", "ralt", "alt"  "lshift", "rshift", "shift"  "lctrl", "rctrl", "ctrl"

local ignore_key = "lshift"

--- Sensitivity in Game
--- default is 50.0

local target_sensitivity = 50
local scope_sensitivity = 50
local scope4x_sensitivity = 50

---- Obfs setting
---- Two firing time intervals = weapon_speed * interval_ratio * ( 1 + random_seed * ( 0 ~ 1))
local weapon_speed_mode = false
-- local obfs_mode = false
local obfs_mode = true
local interval_ratio = 0.75
local random_seed = 1

--------------------------------------------------------------------------
----------------        Recoil Table        ------------------------------
---------------- You can fix the value here ------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

local recoil_table = {}

recoil_table["ump9"] = {
    basic={18,19,18,19,18,19,19,21,23,24,23,24,23,24,23,24,23,24,23,24,23,24,24,25,24,25,24,25,24,25,24,25,25,26,25,26,25,26,25,26,25,26,25,26,25,26},
    quadruple={83.3,83.3,83.3,83.3,83.3,83.3,83.3,116.7,116.7,116.7,116.7,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3},
    speed = 92
}

recoil_table["akm"] = {
    basic={23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,28,28,28,28,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7},
    quadruple={66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,123.3,123.3,123.3,123.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3},
    speed = 100
}

recoil_table["m16a4"] = {
    basic={25,25,25,29,33,33,32,33,32,32,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30},
    quadruple={86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,150,150,150,150,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120},
    speed = 75
}

recoil_table["m416"] = {
    basic={21,21,21,21,21,21,21,21,21,23,23,24,23,24,25,25,26,27,27,32,31,31,31,31,31,31,31,32,32,32,35,35,35,35,35,35,35,35,35,35,35},
    quadruple={86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,150,150,150,150,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7},
    speed = 86
}

recoil_table["scarl"] = {
    basic={20,21,22,21,22,22,23,22,23,23,24,24,25,25,25,25,26,27,28,29,30,32,34,34,35,34,35,34,35,34,35,34,34,34,34,34,35,35,35,35,35,35,35,35,35,35},
    quadruple={86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,150,150,150,150,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7},
    speed = 96
}

recoil_table["uzi"] = {
    basic={16,17,18,20,21,22,23,24,25,26,28,30,32,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34},
    quadruple={13.3,13.3,13.3,13.3,13.3,21.7,21.7,21.7,21.7,21.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7},
    speed = 48
}

recoil_table["none"] = {
    basic={0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0},
    quadruple={0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0},
    speed = 60
}


--------------------------------------------------------------------------
----------------          Function          ------------------------------
--------------------------------------------------------------------------


function convert_sens(unconvertedSens) 
    return 0.002 * math.pow(10, unconvertedSens / 50)
end

function calc_sens_scale(sensitivity)
    return convert_sens(sensitivity)/convert_sens(50)
end

local target_scale = calc_sens_scale(target_sensitivity)
local scope_scale = calc_sens_scale(scope_sensitivity)
local scope4x_scale = calc_sens_scale(scope4x_sensitivity)

function recoil_mode()
    if IsKeyLockOn(mode_switch_key) then
        return "quadruple";
    else
        return "basic";
    end
end


function recoil_value(_weapon,_duration)
    local _mode = recoil_mode()
    local step = (math.floor(_duration/100)) + 1
    if step > 40 then
        step = 40
    end
    local weapon_recoil = recoil_table[_weapon][_mode][step]
    -- OutputLogMessage("weapon_recoil = %s\n", weapon_recoil)
    
    local weapon_speed = 30
    if weapon_speed_mode then
        weapon_speed = recoil_table[_weapon]["speed"]
    end
    -- OutputLogMessage("weapon_speed = %s\n", weapon_speed)

    local weapon_intervals = weapon_speed
    if obfs_mode then

        local coefficient = interval_ratio * ( 1 + random_seed * math.random())
        weapon_intervals = math.floor(coefficient  * weapon_speed) 
    end
    -- OutputLogMessage("weapon_intervals = %s\n", weapon_intervals)

    recoil_recovery = weapon_recoil * weapon_intervals / 100
    
    -- issues/3
    if IsMouseButtonPressed(2) then
        recoil_recovery = recoil_recovery / target_scale
    elseif recoil_mode() == "basic" then
        recoil_recovery = recoil_recovery / scope_scale
    elseif recoil_mode() == "quadruple" then
        recoil_recovery= recoil_recovery / scope4x_scale
    end

    return weapon_intervals,recoil_recovery
end


--------------------------------------------------------------------------
----------------          OnEvent          ------------------------------
--------------------------------------------------------------------------


function OnEvent(event, arg)
    OutputLogMessage("event = %s, arg = %d\n", event, arg)
    if (event == "PROFILE_ACTIVATED") then
        EnablePrimaryMouseButtonEvents(true)
    elseif event == "PROFILE_DEACTIVATED" then
        current_weapon = "none"
        shoot_duration = 0.0
        ReleaseKey(fire_key)
        ReleaseMouseButton(1)
    end

    if (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == set_off_key) then
        current_weapon = "none"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == akm_key) then
        current_weapon = "akm"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == m16a4_key) then
        current_weapon = "m16a4"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == m416_key) then
        current_weapon = "m416"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == ump9_key) then
        current_weapon = "ump9"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == uzi_key) then
        current_weapon = "uzi"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == scarl_key) then
        current_weapon = "scarl"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == 1) then
        -- button 1 : Shoot
        if ((current_weapon == "none") or IsModifierPressed(ignore_key)) then
            PressKey(fire_key)
            repeat
                Sleep(30)
            until not IsMouseButtonPressed(1)
            ReleaseKey(fire_key)
        else
            local shoot_duration = 0.0
            repeat
                local intervals,recovery = recoil_value(current_weapon,shoot_duration)
                PressAndReleaseKey(fire_key)
                MoveMouseRelative(0, recovery )
                Sleep(intervals)
                shoot_duration = shoot_duration + intervals
            until not IsMouseButtonPressed(1)
        end
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_RELEASED" and arg == 1) then
        ReleaseKey(fire_key)
    end

end

0 Yorumlar