Gündem Esenyurt’ta akılalmaz olay! Hafızasını kaybeden akrabalarını iyileştirmek için kurusıkı silahla saldırı düzenlediler



Esenyurt Bağlarçeşme Mahallesi’nde bulunan bir sokakta dün sabah saatlerinde meydana gelen olayda, servis aracının gerisine saklanan biri, sokaktan geçen bayanlara kurusıkı tabanca ile ateş edip, kaçtı. Olayda baht yapıtı 2 bayan da yara almadı. Yaşananlar ise bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı. Öte yandan saldırganın kaçtığı ve 2 bayanın olay sonrası yürüyerek yollarına devam ettiği anlar bir işyerinin kamerası tarafından kaydedildi. İmgelerin toplumsal medyada ortaya çıkması üzerine polis takımları, çalışma başlattı.


ŞOK YAŞAMASI İÇİN ATEŞ ETMİŞLER

GÖZALTINA ALINDI


Ancak polis, “Genel güvenliğin taammüden tehlikeye sokulması”, “6136 SKM” ve “Silahlı Tehdit” hatalarında kuru sıkı silahla ateş eden kişiyi tekrar gözaltına aldı. Yapılan incelemede bayanın meskeninin banyosunda düştüğü ve hafızasının muhakkak aralıklarla gidip geldiği lakin hastaneye götürülmediği tespit edildi. Akrabalarının silahlı taarruz düzenleyerek bayanın hafızasını yerine getirmeyi kendilerinin düşündüğü anlaşıldı. Şüphelinin polisteki süreçleri devam ediyor.


“SİLAH SESLERİNİ DUYDUM”


Dükkanın da oturduğu sırada silah seslerini duyduğunu söyleyen Ramazan Özdoğan, “Sabah dükkanımı açtım. Silah seslerini duydum. Dükkan çıkıp, baktığımda hiçbir şey görmedim. Olayın neden olduğun bilmiyorum. Kurusıkı tabanca ile ateş edildiğini öğrendim” dedi.

Demirören Haber Ajansı / Yeni

Esenyurt'ta geçirdiği kaza sonrası hafıza kaybı yaşayan kadın için doktorunun "Şok geçirmesi lazım" demesi üzerine, akrabaları kurusıkı tabanca ile saldırı düzenledi. O anlar ise cep telefonu kamerasına yansıdı. Görüntülerin ortaya çıkması üzerine polis işlem başlattı.


Blog camiasını yeni bir tarz getiriyoruz..!

0 Yorumlar